BIBLIA ORTODOXĂ ILUSTRATĂ-NOUL TESTAMENT-119. Epistola către Filimon a Sfântului Apostol Pavel

Mijlocirea pentru Onisim

Sfântul Apostol Filimon, prăznuit pe data de 22 Noiembrie şi 19 Februarie

“Te rog pe tine pentru fiul meu, pe care l-am născut fiind în lanţuri, Onisim, cel ce altădată nu-ţi era de folos, dar acum şi ţie şi mie de folos, pentru aceasta ţi l-am trimis, pe el însuşi, adică inima mea; primeşte-l. Eu vream să-l ţin la mine, ca, în locul tău, să-mi slujească mie, care sunt în lanţuri pentru Evanghelie, dar n-am voit să fac nimic fără de încuviinţarea ta, ca fapta ta cea bună să nu fie ca de silă, ci de bunăvoie. Căci poate pentru aceea a fost despărţit de tine câtva timp, ca veşnic să fie al tău, dar nu ca un rob, ci mai presus de rob, ca pe un frate iubit, mai ales pentru mine, dar cu atât mai vârtos pentru tine, şi după trup şi în Domnul. Deci, dacă mă socoteşti părtaş cu tine, primeşte-l pe el, ca pe mine. Iar de te-a păgubit cu ceva, sau îţi este dator ceva, pune aceasta în socoteala mea”. (Filimon 1, 10-18)

Sfântul Apostol Onisim, prăznuit pe data de 22 Noiembrie şi 15 Februarie

„Te îmbrăţişează Epafras, cel închis împreună cu mine pentru Hristos Iisus, Marcu, Aristarh, Dimas, Luca cei împreună-lucrători cu mine”. (Filimon 1, 23-24)

Sfântul Apostol Arhip, prăznuit pe data de 19 februarie și 22 noiembrie

„Harul Domnului nostru Iisus Hristos să fie cu duhul vostru! Amin”. (Filimon 1, 25)

SURSE BIBLIOGRAFICE – BIBLIA ORTODOXĂ ILUSTRATĂ

LISTA POSTĂRILOR PE BLOG – BIBLIA ORTODOXĂ ILUSTRATĂ

LISTA POSTĂRILOR PE BLOG – VIEŢILE SFINŢILOR

LISTA ACATISTELOR POSTATE PE BLOG

2 thoughts on “BIBLIA ORTODOXĂ ILUSTRATĂ-NOUL TESTAMENT-119. Epistola către Filimon a Sfântului Apostol Pavel

Leave a comment